E-poe rehvimarket.ee (edaspidi E-pood) omanik on Kummispets OÜ (registrikood 10405011), asukohaga Regati pst 3a, Tallinn 11911, Harju maakond.

Müügitingimused kaupade ostmisel E-poest

E-poes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juures. Hinnale võib lisanduda kauba kohaletoimetamise tasu.

Kauba kohaletoimetamise tasu sõltub selle viisist. Kohaletoimetamise tasu kuvatakse ostu vormistamisel.

Teave kauba kohta on esitatud E-poes vahetult kauba juures.

Ostuvormistamine

  • Kauba ostmiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi.
  • Ostu vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad ning valida sobiv toodete kohaletoimetamise viis.
  • Seejärel kuvatakse ekraanile tasu suurus, mille saab tasuda pangalingi kaudu.

Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest E-poe arvelduskontole.

Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.

TOODETE VALIMINE E-POES

Toodete leidmiseks pakub meie e-poodjärgmisi võimalusi:

Lehekülje ülaservason toodete otsinguväli. Sisestatud toote nimetuse järgi otsitakse välja kõik tooted, mis on meie tootekataloogis.

TOODE LISAMINE OSTUKORVI 

Kui olete leidnud endale sobiva toote, sisestage kogus ja vajutage rohelisele ostukorvi nupule “LISA KORVI”, mis asub iga toote juures. Ostukorvi sisu saate vaadata klikkides menüükirjel “VAATA OSTUKORVI” ikooni peal, mis asub paremal ülaosas.
Toode eemaldamiseks ostukorvi lehel, klikkige iga toote juures olevale ristille “eemalda toode”. Eemaldatud kauba uuesti ostukorvi lisamiseks peate hinnakirjast kauba uuesti valima.
Ostukorvi sisu kinnitamiseks ja tellimusega jätkamiseks vajutage ostukorvis nuppu “MAKSMA”

TELLIMUSE SAATMINE 

Olles vajutanud eelpoolkirjeldatud nupule “Mine maksma” suunatakse Teid lehele, kus on tellimuseks vajalike isikuandmete täitmise vorm. Tellimuse lõplikuks kinnitamiseks vajutage nupule “ESITA TELLIMUS”.

KAUBA EEST TASUMINE 

Kauba eest tasumiseks tuleb internetipoe poolt väljastataval tellimusarve alusel märgitud summa tasuda maksekeskuse pangalingi kaudu. Kõik www.rehvimarket.ee e-poe keskkonnas olevad hinnad on eurodes ja sisaldavad käibemaksu.

TELLIMUSE TÄITMINE 

Peale arve tasumist toimetatakse kaup Teieni tavaliselt kahe kuni seitsme tööpäeva jooksul. Kui meie arvele ei ole raha laekunud viie (5) tööpäeva jooksul tellimuse laekumisest, tühistatakse Teie tellimus. (va. Riigiasutused ja lepingulised kliendid).
Peale ostu eest tasumist saadetakse kinnituskiri Teie eposti aadressile. Kaup toimetatakse kohale Cargobus, DPD ja Venipak kullerteenusega ja seda üle Eesti. Kullerteenuse kohaletoimetamise viisi valimist ja hinda kuvatakse tellimuse vormistamise lehel.
Soovikorral saate kauba kätte ka Kummispets OÜ esindustest, kui märgite tellimusvormil linnukesega – “Soovin kaubale ise järgi”.

NB! Tellimus läheb töösse peale makse laekumist.

TELLIMUSE MUUTMINE

Kui soovite muuta tellimust, siis on see võimalik kuni tellimus ei ole täidetud. Tellimuse muutmiseks tuleb saata kiri info@kummispets.ee või võtta ühendusttelefonil +372 6237 524.

TELLIMUSE TÜHISTAMINE 

Kui meie E-poest tellitud kaup ei sobi on Tarbijal õigus see tagastada 14 päeva jooksul alates kauba kätte saamisest. (NB! Ei kehti seaduse järgi salongist ostmise korral). Kui klient soovib tellimuse esitamise järgselt ja enne lepingu osutaja poolset täitmist lepingust taganeda, siis kohustub klient sellest võimalikult kiiresti Kummispets oüle kirjalikult teatama. Kirjalik teade tuleb saata elektronposti aadressile info@kummispets.ee E-maili tuleb märkida tellimuse number, millest soovitakse taganeda ning lisada tellija kontaktandmed (eesnimi, perekonnanimi, tellimuse esitamise kuupäev, kontakttelefon).
Kui eraisikust kliendi taganemisavaldus jõuab Kummispets oüle peale nende poolset lepingu täitmist, siis toimub lepingust taganemine vastavalt E-poe Kasutuslepingu peatükile „Tagastusõigus”.

TOODETE PILDID JA INFO 

Rehvimarket.ee ei vastuta kodulehel toodud spetsifikatsiooni täieliku vastavuse eest toote tegelike omadustega. Toodete pidid võivad olla illustratiivsed.

NB! E-poe ja salongi hinnad võivad erineda. Vabandame võimalike ebamugavuste pärast!

Meeldivat ostmist!

Tasumine

Kauba eest tasumine toimub Maksekeskuse kaudu. Makse võimalused: Eesti pankade pangalingid.

Kauba eest tasumiseks tuleb Teil internetipoe poolt väljastataval tellimusarve alusel märgitud summa eest tasuda maksekeskuse pangalingi kaudu (vastavalt teie panga kontole). Arve lingi leiate tellimuse vormistamise lehel. Kõik www.rehvimarket.ee keskonna hinnakirjas esindatud toodete hinnad on eurodes ja sisaldavad käibemaksu.

Hinnad

Kõik e-poes olevad hinnad on eurodes ja sisaldavad käibemaksu.

Kaupade hinnad ei sisalda tasu transporditeenuse eest. Transporditeenuse maksumus sõltub tarbija poolt valitud sihtkoha aadressist, kättetoimetamise viisist (Cargobus, esindus, kullerteenus, tulen ise järgi) ning kauba kogusest.

Tarbijal on võimalik transporditeenuse lõpphinda näha peale kauba koguse, sihtkoha aadressi ning kättetoimetamise viisi valimist.

Cargobus esindusse saatmise hinnakirjaga on võimalik tutvuda aadressil: www.cargobus.ee

Kullerteenuse hinnakirjaga on võimalik tutvuda aadressil: www.dpd.com/ee, www.dbschenker.ee, www.venipak.ee

Kohaletoimetamine

Kaupu saadetakse järgmistesse riikidesse: Eesti

Partnerid: Cargobus, DPD ja Venipak

Kauba saatmiskulud kannab ostja ning vastav hinnainfo on kuvatud saatmisviisi juures.

Eestisisesed saadetised jõuavad üldjuhul ostja määratud sihtpunkti 3-7 tööpäeva jooksul alates müügilepingu jõustumist.

Erandlikel juhtumitel on õigus kaup kohale toimetada kuni 45 kalendripäeva jooksul.

Kaup toimetatakse kohale Cargobus, DPD ja Venipak kullerteenusega üle Eesti. Kullerteenuse kohaletoimetamise viisi valimist ja hinda kuvatakse tellimuse vormistamise lehel.

Soovikorral saate kauba kätte ka Kummispets OÜ esindustest, kui märgite tellimusvormil vastava linnukesega – “Tulen ise järgi”. NB! Tellimus läheb töösse peale makse laekumist.

Taganemisõigus

Pärast tellimuse kättesaamist on ostjal õigus E-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul

Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik.

14-päevase tagastamisõiguse realiseerimiseks ei tohi tellitud kaup olla kasutatud muul viisil kui seda on veendumiseks kauba olemuses, omadustes ja toimimises viisil nagu see on lubatud kauba testimiseks füüsilises poes.

Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks või sellel on kasutamise või kulumise märke, on E-poelõigus alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele.

Kauba tagastamiseks tuleb esitada kauba ostmisest taganemise avaldus ja saata see e-posti aadressile info@kummispets.ee hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest.

Kauba tagastamise kulud kannab ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv asi ei vasta tellitule (nt vale või defektiga asi).

Ostja peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud kauba vedajale.

E-pood tagastab tagastatava kauba kättesaamisel ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest, kõik ostjalt lepingu alusel saadud tasud.

E-pood võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni ostja on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem.

Kui ostja on sõnaselgelt valinud E-poe pakutud kõige odavamast tavapärasest asja kättetoimetamise viisist erineva kättetoimetamise viisi, ei pea E-poe tarbijale tagastama kulu, mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu.

E-poel on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda ostjalt tagasi kaup, kui kauba hind veebipoes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.

Pretensiooni esitamise õigus

Veebipood vastutab ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel ning mis ilmneb kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest ostjale. Sellest esimese kuue kuu jooksul asja üleandmisest ostjale eeldatakse, et puudus oli olemas juba asja üleandmise ajal. Vastava eelduse ümberlükkamine on E-poe kohustus.

Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul E-poe poole, saates e-kirja aadressile info@kummispets.ee

E-pood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist ostjale.

Kui E-poest ostetud kaubal on puudused, mille eest E-pood vastutab, parandab või asendab E-pood puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab E-pood ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud.

E-pood vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.

Otseturustus ja isikuandmete töötlemine

E-pood kasutab ostja poolt sisestatud isikuandmeid (sh nimi, telefoninumber, aadress, e-maili aadress, pangarekvisiidid) ainult tellimuse töötlemiseks ning kauba ostjale saatmiseks. E-pood edastab isikuandmeid veoteenust pakkuvale ettevõtetele selleks, et kohale toimetada kaupa.

E-pood saadab ostjale uudiskirju ning pakkumisi ostja e-maili aadressile ainult juhul, kui ostja on selleks avaldanud soovi sisestades veebilehel e-kirja aadressi ning andnud teada oma soovist otsepostituse teadete saamiseks.

Ostjal on igal ajal võimalik loobuda e-postile saadetavatest pakkumistest ja uudiskirjadest andes sellest meile teada e-kirja teel või järgides pakkumisi sisaldava e-kirjas toodud juhiseid.

Vaidluste lahendamine

Kui ostjal on E-poe osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile info@kummispets.ee

Kui ostja ja E-pood ei suuda lahenda vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust esitada siin. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja E-poe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.

Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.